آموزش تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری

آموزش تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری از تابستانی به زمستانی یکی از اقدامات مهم مصرف‌کنندگان است. در این مقاله، قصد داریم به آموزش گذاشتن پکیج دیواری در حالت زمستانی بپردازیم تا شما بتوانید با تغییر فصل‌ها، کار تبدیل حالت تابستانی به زمستانی پکیج را به راحتی انجام دهید.

<<اطلاعات بیشتر درباره پکیج>>

حالت تابستانی در پکـــیج شوفاژ دیواری

 

حالت تابستانی پکیج دیواری، معمولاً در زمانی که هوا گرم است به کار می‌رود. در این حالت، وظیفه اصلی دستگاه تامین آب گرم مصرفی است. 

تنظیم حالت تابستانی پکـــیج بوتان  مدل پرلاپرو و پارما 

 

برای تنظیم حالت فصلی پکیج شوفاژ دیواری، از “دسته انتخاب وضعیت” استفاده می‌شود. این دسته در سمت چپ تصویر بالا قرار دارد. ابتدا، دسته انتخاب وضعیت را در حالت تابستانی قرار دهید. با انتخاب این حالت، پکیج شوفاژ فقط آب گرم مصرفی را تهیه می‌کند.

سپس، برای تنظیم دمای آب گرم مصرفی مطابق با نیاز خود، از دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی استفاده کنید. این دسته در سمت راست تصویر بالا قرار دارد. با چرخاندن دسته در جهت حرکت عقربه‌های ساعت، دمای آب مصرفی افزایش می‌یابد و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربه‌های ساعت، دمای آب کاهش می‌یابد.

حالا، با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، مشعل روشن می‌شود و با بستن آن، مشعل خاموش می‌شود. در صورت باز بودن شیر آب گرم مصرفی، علامت مربوطه بر روی نمایشگر دیجیتال ظاهر می‌شود، دمای آب گرم مصرفی نیز بر روی نمایشگر قابل مشاهده خواهد بود و چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ به صورت سبز دائم‌روشن در می‌آید.

در صورت خاموش شدن مشعل، چراغ وضعیت عملکرد پکیج شوفاژ به صورت سبز چشمک‌زن (۱ثانیه روشن- ۵ ثانیه خاموش) درآمده و علامت (-) بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود.

راهنمای تغییر حالت فصلی پکیج دیواری

تنظیم حالت تابستانی  پکـــیج شوفاژ دیواری بیتا

 

برای تنظیم پکیج شوفاژ دیواری در حالت تابستانی، ابتدا باید دسته انتخاب وضعیت (که در سمت چپ تصویر قرار دارد) را در این حالت قرار دهید. با انتخاب این حالت، پکیج شوفاژ برای گرم کردن آب مصرفی تنظیم می‌شود.

سپس، برای تنظیم دمای آب گرم مصرفی مطابق با نیاز خود، باید از دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی استفاده کنید. این دسته در سمت راست تصویر قرار دارد. با چرخاندن این دسته در جهت حرکت عقربه‌های ساعت، دمای آب مصرفی افزایش می‌یابد و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربه‌های ساعت، دمای آب کاهش می‌یابد.

هنگامی که شیر آب گرم مصرفی باز است، مشعل پکیج شوفاژ روشن می‌شود و با بسته شدن آن، مشعل خاموش می‌گردد. در صورتی که شیر آب گرم مصرفی باز باشد، چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ به صورت سبز دائم‌روشن در می‌آید. با بسته شدن شیر آب گرم مصرفی، شوفاژ در حالت آماده به کار قرار می‌گیرد و چراغ وضعیت عملکرد پکیج شوفاژ به صورت سبز چشمک‌زن (۱ ثانیه روشن – ۵ ثانیه خاموش) در می‌آید.

چه زمانی از حالت زمستانی  پکـــیج شوفاژ دیواری استفاده کنیم؟

 

هر چه هوا سردتر می‌شود، نیاز به آب گرم و گرمایش محل سکونت به طور همزمان افزایش می‌یابد. این دو نیاز، با تنظیم حالت زمستانی در پکیج شوفاژ دیواری، برطرف می‌شوند. در حالت زمستانی، پکیج شوفاژ دیواری وظیفه تامین آب گرم مصرفی و تامین آب گرم لازم برای رادیاتورها و در نتیجه گرمایش محیط را بر عهده دارد. برای تنظیم میزان گرمای ساختمان، باید دمای آب مدار گرمایش را متناسب با دمای محیط تغییر داد.

در ادامه آموزش تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری مدل بیتا میپردازیم.

تنظیم حالت زمستانی در  مدل هـــای پرلاپرو و پارما از پکیج شوفاژ

 

برای تنظیم حالت فصلی پکیج شوفاژ دیواری، از “دسته انتخاب وضعیت” (که در سمت چپ تصویر قرار دارد) استفاده می‌شود. ابتدا، دسته انتخاب وضعیت را در حالت زمستانی قرار دهید. با انتخاب این حالت، پکیج شوفاژ علاوه بر تامین آب گرم مصرفی، گرمایش محیط را نیز فراهم می‌کند. سپس، برای تنظیم دمای مدار گرمایش و دمای آب گرم مصرفی مطابق با نیاز خود، باید از دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی استفاده کنید. این دسته در سمت راست تصویر قرار دارد. با چرخاندن این دسته در جهت حرکت عقربه‌های ساعت، دمای آب مصرفی افزایش می‌یابد و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربه‌های ساعت، دمای آب کاهش می‌یابد. مشعل با رسیدن به دمای تنظیم‌شده به طور خودکار خاموش می‌شود، اما در صورت پایین آمدن دما، مجددا روشن می‌شود تا دمای آب رادیاتورها را ثابت نگه دارد. این سیکل به منظور ثابت نگه داشتن دمای آب رادیاتورها ادامه می‌یابد.

در ادامه آموزش تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری مدل بیتا میپردازیم.

با انتخاب حالت زمستانی در پکیج شوفاژ دیواری، دمای مدار گرمایش بر روی نمایشگر دیجیتال قابل مشاهده است. در این حالت ، با باز کردن شیر آب گرم مصرفی، دستگاه از مدار گرمایش خارج شده و فقط آب گرم مصرفی را تامین می‌کند. با بستن شیر آب گرم مصرفی، دستگاه دوباره به مدار گرمایش باز می‌گردد.

هنگامی که شیر آب گرم مصرفی باز است، دمای آب گرم مصرفی بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود. با بسته شدن شیر، دستگاه به وضعیت گرمایش بازمی‌گردد و دمای نشان داده شده بر روی نمایشگر، دمای آب در مدار گرمایش است.

لازم به ذکر است که با چرخاندن دسته انتخاب وضعیت در جهت حرکت عقربه‌های ساعت، دمای آب مدار گرمایش افزایش می‌یابد و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربه‌های ساعت، دمای آب کاهش می‌یابد. .

تنظیم حالت زمستانی برای   پکـــیج شوفاژ دیواری مدل بیتا

 

برای تنظیم حالت زمستانی در پکیج شوفاژ دیواری، ابتدا باید “دسته انتخاب وضعیت” (که در سمت چپ تصویر قرار دارد) را در این حالت قرار دهید. با انتخاب این حالت، پکیج شوفاژ علاوه بر تامین آب گرم مصرفی، گرمایش محیط را نیز فراهم می‌کند.

سپس، برای تنظیم دمای مدار گرمایش و دمای آب گرم مصرفی مطابق با نیاز خود، باید از دسته تنظیم دمای آب گرم مصرفی استفاده کنید. این دسته در سمت راست تصویر قرار دارد. با چرخاندن این دسته در جهت حرکت عقربه‌های ساعت، دمای آب مصرفی افزایش می‌یابد و با چرخاندن آن در خلاف جهت حرکت عقربه‌های ساعت، دمای آب کاهش می‌یابد.

مشعل با رسیدن به دمای تنظیم‌شده به طور خودکار خاموش می‌شود، اما در صورت پایین آمدن دما، مجددا روشن می‌شود تا دمای آب رادیاتورها را ثابت نگه دارد. این سیکل به منظور ثابت نگه داشتن دمای آب رادیاتورها ادامه می‌یابد. در این حالت، چراغ وضعیت عملکرد شوفاژ به صورت سبز دائم‌روشن در می‌آید و در صورت خاموش شدن مشعل، این چراغ به صورت سبز چشمک‌زن (۱ ثانیه روشن – ۵ ثانیه خاموش) در می‌آید. 

سخن آخر

 

در این مقاله به

آموزش تبدیل حالت تابستانه به زمستانه پکیج دیواری

می‌پردازیم. تبدیل پکیج از حالت تابستانی به حالت زمستانی کاری ساده و قابل انجام است. ابتدا پیشنهاد می‌شود پیش از تبدیل حالت، پکیج دیواری را سرویس کرده و بررسی کنید. بعد از تغییر حالت، در صورت مشاهده هر گونه مشکل در عملکرد پکیج، می‌توانید با تماس به شماره‌های موجود در سایت فروشگاه بوتان، خدمات سرویسکار برای تعمیر پکیج را درخواست کنید. فروشگاه بوتان یکی از بزرگترین مراکز فروش پکیج دیواری بوتان است. شما می‌توانید علاوه بر خرید پکیج مورد نظر، با این مجموعه برای کارهای تعمیراتی نیز در تماس باشید.
<<منبع>>

Picture of سرویس کار حسین غفوری

سرویس کار حسین غفوری

نماینده مجاز بوتان با سابقه بیشتر از ۲۵ سال

نظرات شما عزیران
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *